28 Kasım 2013 Perşembe

Leke

— Baba gelsene bi ! Baba.
— Geldim,heh noldu ? "
— Şuraya baksana baba ! Bak, sinek penceredeki iki camın arasına sıkışmış. Çıkmaya çalışıyor, nasıl girdi ki oraya baba ? "
— Ne biliyim olum ben. Su gitsin diye açılan deliklerden girmiştir.Hem sen bunun için mi çağırdın beni ?
— Evet. Çıkartmamız lazım ama baksana hep cama çarpıyor. Boğulacak ki. Hem yemek filan da yiyemez.
— Ya olum saçmalama sinek o alt tarafı.
— Ama ölecek o annesinin yanına gitsin merak etmemiş midir ? Gitmek istiyor bak bak.
— Camımı kıralım şimdi bi sinek için onu mu istiyorsun ?
— Ya ölcek ama böyle kalırsa, korkuyor mudur acaba baba ? Ben ona söyledim zarar vermicem dedim.
— Ya hadi olum sen git resim çiz. Ya da Kaan'ı çağır bize oyun oynayın beraber hadi.
— Ama baba sine..
— Kime diyorum ben hadi çık odadan hadi.

***

— Oğlum sen napıyosun orada? Yine mi girdin odaya !
— Delikten susam atıyorum baba, karnı acıkmıştır sineğin baksana yoruldu artık yürüyor sadece.
— Ya sabır ya !
— Ben ona yol gösteriyorum çıkması için parmağımla ama takip etmiyor ki o beni.
— Bak birazdan ölecek o. Bırak artık onu sen.
— Ölmesin ama o çıksın evine gitsin.
— Olum o sinek !! Sinir etme beni !
— Ben beklicem onu baba. Yalnız kalmasın ki o.
— Hah, otur burda böyle tamam mı ölecek birazdan o bekle ölesiye kadar aferin sana
— Belki çıkar ben onla konuştum çıkarsa yine gelecekmiş yanıma.
— Tabi oğlum tabi.


***

— Hahah, noldu ? Öldü di mi ?
— Öldü.
— Ben sana dedim oğlum çok mızmız ettin. Bırak artık onu hadi çekil pencerenin önünden.
— Tamam.


40 yıl sonra...



— Baba nereye gidiyoruz ?
— Dedenin yanına oğlum hastaneye.
— Baba dedem balık tutmak istiyormuş çok bana öyle dedi. Hastaneden çıkınca gidelim mi ?
— Oğlum deden çok hasta, hastaneden çıkamayabilir.
— Nasıl yani baba ? Hep hastanede mi kalacak dedem ?
— Hayır oğlum hastaneden çıkacak ama belki yaşamıyor olur.
— Ama biz balık tutucaz ki.
— Tamam oğlum tutarsınız tamam. Söyle bakalım,dün sen ne çizdin öyle kimseye göstermedin ?
— Sana göstereyim mi ? Ama kimseye söylemek yok. Söz mü ?
— Söz.
— Erkek sözü mü ?
— Erkek sözü oğlum.
— Tamam,bak balık !
— Hay allahım ! Olum onu dedene göstermek yok. Aklına getirme adamın unutmuştur şimdi.
— Ya niye ama dedem istedi benden sen çiz dedi ki duvara asacakmış.
— Hayır ! Rahat bırak adamı sen üzülme diye demiştir balık filan yok başımıza iş çıkarma bizim. Oraya gidince de dedenle çok konuşmak yok. Esin ablan ile oturacaksın tamam mı ?
— Tamam..


***

— Babaaa! Babaaa! Bak ne aldık biz Esin ablayla.
— Olum bağırma hastane burası.
— Bak ama bak biz Esin ablayla balık aldık,poşette ama,bir an önce fanusa koymamız gerekiyormuş.
— O nereden şimdi çıktı ? Dedenin aklına sokma şunları demedim mi ben sana ?!
— Ama dedem balık istiyor.
— Ver şunu.
— Ya hay.. Patladı ! Çırpınıyor..
— Hah aferin,ölecek birazdan. Gel içeri rahatsız ettik insanları,ölür o birazdan hemşire süpürür.
— Olmaz ama ölürmüş o susuz kalırsa. Balııık. Ölme tamam mı ?
— Yürü çabuk bırak onu hadi yürü.


***

— Olum napıyorsun sen burda ne var o çöpte?
— Balık..
— Eheh ben sana demedim mi ölür o diye?
— Ölmüş.
— Hadi gel içeriye girelim orada konuşmak yok dedeni rahatsız etme.Bu olaydan bahsetmek yok.
— Tamam.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder